TOIMITUS- JA KÄYTTÖEHDOT 


Verkkokauppa Vanamo Living Oy (Y-tunnus: 3136591-8) myy tuotteita yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeudet hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Emme toimita tai lähetä tuorekukkakimppuja Kuopion ja Siilinjärven postinumeroalueiden ulkopuolelle.

Toimitustavat ja -kulut:

Toimitamme tilaukset noutopisteisiin, kotiinkuljetuksella tai postitse. Toimituskulut määräytyvät tilauksesi mukaan, 0€ noudettuna suoraan Vanamo Living toimipisteestä (Tulemantie 1 b 6), ja alk. 8€ postipakettina. Toimitustapavaihtoehdot ovat: nouto toimipisteestä tai postipaketti. 

-Nouto Vanamo Living Toimipisteestä (Tulemantie 1 B 5) 0€

-Nouto Vanamo living jälleenmyyntipisteistä; K-Market Pirtti, K-Supermarket Matkus, K-      Market Julkula, K-Market Pihlajalaakso 2,90€

-Nouto Vanamo living jälleenmyyntipisteestä K-Supermarket Herkkupata (Siilinjärvi) 5€

-Postipaketti 8€

-Kotiinkuljetus Kuopion alueella 5€

Maksaminen

Verkkokaupasta tilattaessa maksutapana on verkkopankkimaksu/tilisiirto tai pankki- tai luottokorttimaksu PayPal:in kautta. Kortti- ja käteismaksut onnistuvat jälleenmyyntipisteistä noudettaessa suoraan kaupan kassalle ja Vanamo Living toimipisteessä (Tulemantie 1 b 6) voit maksaa käteisellä, Mobilepaylla tai noutaa kuluitta verkkopankissa tai kortilla ennakkoon maksamasi tuotteet. 

Toimitusaika

Toimitusaika on keskimäärin 2-5 arkipäivää, tuotteesta riippuen. Käsityönä tehtävien tuotteiden valmistukseen varaamme 2-3 arkipäivää ennen postitusta tai toimitusta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (ei koske tuoretuotteita). Peruuttaessa/palauttaessa tilauksen ota yhteyttä meihin sähköpostilla info@vanamoliving.fi . Lähetä palautus postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja -pakkauksessa . Tuote täytyy postittaa postipakettina. Palautusmaksun maksaa asiakas. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Palautamme palautetut tuotteet kokonaisuudessaan 14 vuorokauden kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautunut.

Kotiin toimitukset

Toimitukset kotiosoitteisiin hoidetaan pääsääntöisesti arkisin (ma-pe) klo 9:00-20:00 välillä, lauantaisin klo 10:00-16:00 välillä ja sunnuntaisin 10:00-16:00 välillä. Jos toivot toimitusta tiettyyn kellonaikaan, voit kirjoittaa toiveesi tilauslomakkeen vapaatekstikenttään: yritämme toteuttaa toiveesi, mutta emme valitettavasti voi taata toimitusta juuri toivomanasi aikana. Emme toimita kukkatilauksia sunnuntaisin tai pyhäpäivinä.

Toimitusta koskevat tiedot

Tilaaja on vastuussa antamiensa toimitustietojen (esimerkiksi nimi, osoite, postinumero, paikkakunta, puhelinnumero, mahdolliset ovikoodit) oikeellisuudesta.

Kun olet tehnyt tilauksen verkkokaupassa ja maksu on mennyt onnistuneesti läpi, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, josta voit tarkistaa tilauksen tiedot.

Voit kirjoittaa tilauksen yhteydessä viestikenttään kohdan "Toimituksen voi jättää vastaanottajan ovelle, mikäli vastaanottaja ei ole paikalla." Näin valitessasi vapautat meidät toimitettaviin kukkiin liittyvästä vastuusta. Esimerkiksi säätilasta johtuen emme kuitenkaan voi taata, että kukkalähetys voidaan jättää vastaanottajan ovelle. Tällöin tilaus palautuu kukkakauppaamme alla olevan mukaisesti.

Mikäli kukkatilauksen vastaanottajaa ei tavoiteta, eikä tilauslomakkeella ole sovittu kukkien jättämisestä vastaanottajan ovelle, kukat palautuvat takaisin kukkakauppaan ja toimitusmaksu on tuolloin käytetty. Vastaanottaja voi halutessaan noutaa kukat toimittavasta kukkakaupasta tai vaihtoehtoisesti tilaaja voi maksaa uuden toimitusmaksun, jolloin kukkakauppa yrittää toimittaa kukat vastaanottajalle uudelleen.

Jos tilaat kukkia lahjaksi ja toivomme, että merkitset viesti kenttään, että vastaanottajaan saa ottaa yhteyttä ennen toimitusta ja mahdollisesti myös vastaanottajan yhteystiedot. Olemme sinuun yhteydessä, mikäli toimituksessa ilmenee ongelmia.

Jos olet tilatessa toivonut, että "Toimituksesta tulee sopia vastaanottajan kanssa." lähetys valmistellaan ja toimitetaan vasta, kun vastaanottaja on tavoitettu puhelimitse ja toimituksesta on sovittu vastaanottajan kanssa. Tilauksella toivottu toimituspäivä saattaa siis siirtyä, jos vastaanottajaa ei tavoiteta toimituksesta sopimiseksi.

Lahjakortit

Lahjakortteja voidaan lähettää osoitteisiin, jotka sijaitsevat kukkatoimitusten toimitusalueella (Kuopio, Siilinjärvi). Lahjakortit toimitetaan postitse ainoastaan, mikäli tilauksella ei ole muita tuotteita. Mikäli ostat samalla ostokerralla muita tuotteita, lahjakortin toimitusvaihtoehdot ovat nouto myymälästä tai toimitus yhteen tilauslomakkeella annettuun toimitusosoitteeseen, kuten muilla verkkokaupasta tilattavissa olevilla tuotteilla.

Lahjakorttien toimituskulut ovat €2,90 toimitusosoitetta kohden. Lahjakortit postitetaan vastaanottajalle aikaisintaan tilausta seuraavana arkipäivänä.

Lahjakortit ovat voimassa yhden vuoden lahjakortin päiväyksestä.

Laatulupauksemme

Tuotteidemme ja palveluidemme laatu on meille erittäin tärkeää. Mikäli toimitettujen kukkien laatu ei jostain syystä vastaisi tilaajan taikka vastaanottajan odotuksia, käsittelemme mielellämme asian ja toimitamme vastaanottajalle uudet kukat.

Pyydämme osoittamaan kukkatoimituksen laatua koskevat reklamaatiot Vanamo Living Oy:lle viimeistään toimitusta seuraavana arkipäivänä, jotta meillä on mahdollisuus selvittää tilanne ja korjata mahdolliset virheet pikaisesti.

Muu kukkalähetyksen toimitukseen tai toimitettuihin tuotteisiin ja/tai palveluihin liittyvä huomautus on osoitettava Vanamo Living Oy:lle kuukauden sisällä valitusta toimituspäivästä.